Carzan is back

Kategori: Allmänt

Jag är tillbaka :D
Nu äntligen sitter jag vid datorn igen, är allting som vanligt då?
Jag har som sagt vart i Polen i fem dagar. Här i dagarna ska jag sammanfatta resan om vad vi exakt gjorde samt lägga ut bilder. Det var både en LÄRORIK(känn dig hedrad Johanna) och en rolig resa. Jag längtar tillbaka på ett sätt, jag hade det så trevligt på kvällarna tillsammans med mina sjuka vänner...haha!

Har nyss kommit hem från K-stad då syrran Lisa(9 år) stannade över natten. Hon var med mig i skolan då jag  hade ett seminarium. Sedan åkte vi till Nöjesfabriken och festade? Oh nej, vi var på leklandet(helt slut efter en timma). Nu ska jag mysa med Pontus, han har vart i Egypten en vecka(brun och fin är han nu). Vi ska bara ta det lungt med käk och film(antar jag).

Ha en underbar kväll :)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Chrille säger:

    Lägg upp bilder då!

    2010-04-09 | 22:06:52
  • Malin säger:

    Mmm, sjuka är vi minsann ;P

    2010-04-10 | 12:32:59
    Bloggadress: http://malinkarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: