En helt vanlig dag..

Kategori: Allmänt

Idag har nog varit en utav mina tråkigaste dagar men samtidigt än utav mina skönaste dagar. Hur ska jag förklara detta på ett bra sätt, jag ger mig själv ett försök.
En vanlig dag, ledig från skolan men ändå måste man städa man måste plugga för det är ingen annan och ingen mamma som gör det åt mig.
Men det skönaste med detta är att jag gör allt i mitt tempo, jag varvar pluggning och städning med Ally Mcbeal. Att bara slappa och inte behöver tänka på att sminka sig, inte behöva stressa iväg någonstans, att bara vara med sig själv, det är viktigt, vi alla behöver sådanna här dagar.
Så tänk på det, de är vi värda!

Jag har även funderat på att rensa min garderob, mina väskor(som är mitt allt) till och med mina skor! Jag behöver nytt, höstnytt!
Mitt senaste inköp är ett par skit snygga vagabondskor, perfekta till hösten!

Jag har precis beställt modetidningen Elle från tidningskungen.se. Nu väntar jag bara på septembernumret så att jag kan sätta mig med en kopp te och bara njuta av all insperation som jag kan få!

Puss och Kram Carzan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: