Min första blogg, mitt allra första inlägg!

Kategori: Allmänt




Min första blogg, mitt allra första inlägg!
Spännande att få skriva ner mina tankar..men kommer dock inte på något vettigt just nu att skriva om!!
Så här sitter jag i min soffa och har ally mcbeal på i bakgrunden, och jag antar att en liten presentation vore bra: Caroline Carzan Jonasson, Carzan som min bästa kompis Martina har gett mig, tack antar jag!
Jag bor nu i Karlstad studerar till lärare som är galet intressant.
Älskar min familj, mina underbara vänner och min pojkvän!
Jag tycker om att titta på tv-serier just för att det finns mycket att inspireras utav på många sätt bland annat mode! Jag lovar er, jag kan bli sittandes i soffan timtals när det gäller serier! Jag tycker även om att läsa allt möjligt såsom skönlitteratur ( vad gör inte alla lärare), inredningstidningar(tack och lov, annars hade inte min himmelsäng funnits) sist men inte minst mode!
Det finns inte så mycket mer intressant om just mig, mer än mina tankar som ni nu inte kommer undan med!
Jag tackar för mig, ha en fortsatt bra dag!
Puss och Kram Carzan!

Kommentarer

  • mor och far säger:

    Det var intressant läsning av min dotter carzan.

    2009-09-06 | 21:23:17
  • linda säger:

    jag GILLART!



    tycker om dej även fast jag inte fick va med på bild i första inlägget ;)

    <3

    2009-09-06 | 21:34:42
    Bloggadress: http://lindagasbinda.blogg.se/
  • Ann-Sofie säger:

    Snyggt ;D

    2009-09-06 | 21:35:38
    Bloggadress: http://mrsintergender.blogg.se/
  • marretina säger:

    jäklar vad snygg du va på bilden när vi skulle ut!!! min carro det ;)

    2009-09-17 | 18:38:24

Kommentera inlägget här: