Höstnytt ladys ;)

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen mycket kläder att visa! Jag och min underbara syster Amanda har vart ute på shoppingrunda, lika bra att visa kläderna med en gång. Många bilder:

Den sista bilden är till dig mamma. Din nya skål som Amanda har köpt till dig, hoppas du gillar den.
Mycket insperation finns, man vill ha allt i affärerna.

Ikväll så har vi kikat idol, jaa mina två favoriter för kvällen har gått vidare! Erik var underbar, älskar hans röst. Tror han blir Idol 2009, eller vad tror ni? :)
Nu så ska vi mysa vidare, i morgon blir ännu en dag i affärer. Tjejöppet mellan 18.00-20.00 med massvis av erbjudanden. Och JAAA jag ska bara följa med som smakråd till Amanda som är så shoppingsugen trots alla fina köp hon gjort idag.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: