Grattis världens bästa mamma!

Kategori: Allmänt

Grattis mamma, du är världens bästa moder! Hoppas du får en bra födelsedag tillsammans med dina kära, i morgon ses såklart vi, det ser jag fram emot! Jag hoppas också att du kommer att tycka om vår present! Berättar senare vad det var! Än en gång GRATTIS!

Nu har jag börjat titta om One Tree Hill från början, roligt att se, de är så små nu.
Man kan säga att jag värmer upp tills säsong 6 kommer ut, längtar.

Jag kom precis ut ur duschen, ska göra mig i ordning, packa mina saker för jag ska hem till Vänersborg, jag ska till skolan snabbt för att lämna in pengar angående resa till sthlm sedan ska jag fika med Linn och Viktoria på stan. Mysig dag bäst jag sätter fart!

Puss och kram Carzan♥

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hej gumman, gulligt av dig. Ska bli roligt när du kommer och hälsar på mig, älskar dig gumman.

    2009-09-24 | 12:50:49
  • Erika säger:

    hej carro! grattis i efterskott! hoppas du hade en goe dag, allt bra annars?:)

    2009-09-24 | 22:43:48
    Bloggadress: http://felinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: