Förslappad!

Kategori: Allmänt

Förslappad, haha. Ordet förslappad som Malin tyckte var ett oerhört roligt ord. Jag är förslappad, i vilket fall idag. Jag inte gjort många knop.
Igår blev det vinkväll med Malin, vi hade planer på att gå ut men vi insåg att mys med prat och vin var oslagbart! Hade en underbar kväll med dig älskling.
Dagen efter alltså idag, jadu sängen med lipstick jungle till klockan tre(andra säsongen avklarad). Sedan var jag tvungen att skriva klart min artikel i skolan som ska vara inlämnad i morgon. Nu har jag tittat på film och det blir nog en film till, slapp dag, jotack!
Självklart var jag tvungen att äta gårdagens tacos, smakade nästan lika gott som igår då Linn kom på besök!

P.s jag har nu beställt hem två nya filmer från cdon, väntar så!
Puss och kram Carzan!

Kommentarer

  • Malin säger:

    hehe, underbart sötis! Ser fram emot sminkparty nästa vecka :) Puss

    2009-09-22 | 10:51:30
    Bloggadress: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: