Födelsedagstime!

Kategori: Allmänt

En alldeles underbar helg har jag råkat på! 
Kalas både fredag och lördag, med mina kära och nära!
Jag tackar alla för era fina presenter som jag fick: vin, ett matt nagellack som är inne i höst, en liten svart väska, ett nagelkit, kakor som man aldrig växer ifrån, en vacker sjal, fina martiniglas, ljuslykta och pengar som alltid kommer till användning! Jag tackar alla ännu en gång ni är bäst!
Här kommer lite bilder sen helgen:



När jag och mina vackra vänner var i stockholm så fick jag syn på en underbar blus från hm!


Pratade nyss med min syster och hon hade en glad nyhet att berätta:
"Akta er på vägarna, varning Amanda har fått körkort, tut tut" Grattis älskling, jag är så stolt över dig!

Sen igår, efter mitt seminarium i skolan så har jag känt mig så himla glad, känner en lättnad! Inte så mycket plugg i skolan den här veckan, pontus kommer upp till mig i morgon på min födelsedag jag har mina vänner och min familj. Skön känsla verkligen!
Jag älskar er, puss och kram Carzan!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hej, vilka fina kort och kompisar. Kul att läsa, ha en fin dag, älskar dig lilla gumman, du är bäst! Mamma

    2009-09-15 | 13:10:02
  • Anonym säger:

    Hej Carro! Låter som din helg hemma blev lyckad =) Det var verkligen trevligt på dina kalas! Hoppas du får en lika bra dag imorgon. Känns skönt att Pontus kommer upp så du inte är ensam på din födelsedag =) Puss och kram din syster

    2009-09-15 | 18:50:11

Kommentera inlägget här: