Filmtips

Kategori: Allmänt

Jag tänkte rekommendera lite filmtips, alltid lika mysigt att bädda ner sig i soffan och titta på en bra film/tv-serie! Det får mig att koppla av och tänka på något annat.
Lipstick jungle, åh så bra! Framgångsrika kvinnor i sina bästa år. Inne på andra säsongen nu, fick låna den av Linda. Dock endast på engelska, men det går över förvantan bra.



 Twilight, en höjdare. Sett den tre gånger redan. Nu väntar jag på new moon, uppföljaren!
Jag håller just nu på att läsa tredje boken som är riktigt spännande! Man blir så kär i filmen, deras kärlek som är oslagbar. Helt otrolig film.

Cdon.com´s sammanfattning av filmen:Twilight är baserad på Stephenie Meyers succéroman Om jag kunde drömma. Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara.



Säsong 6 i one tree hill, releasedatum: 2009-11-25. Jag längtar tills dess det är en utav de bästa serierna som finns! 
Om ni nu är sugna på att kika på film så har jag tipsat er om bra filmer/tv-serier.
Puss och Kram/Carzan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: