En härlig helg!

Kategori: Allmänt

Ja visst hade jag en härlig helg med mina nära och kära.
After Work på fredagen med min pojkvän Pontus med paret Björn och Matilda. Vi åt gott och spelade sedan spel och myste tillsammans. Resturang och bowling på lördagen med mina tjejkompisar, vi hade väldigt roligt. 
Igår var jag, Pontus, Joel och Mica på bio: flickan som lekte med elden, sevärd film! Och nu är man hemma i Karlstad tillsammans med min fina syster Amanda, vi har kikat svenska hollywood fruar och nu myser vi i soffan och tar det lilla lugna!

Självklart har jag shoppat lite i helgen bland annat en stickat tröja och en fin klänning och ja ett till halsband. Jag lovar att ta kort på det och lägger upp snart. I veckan blir det skola och i morgon har vi planerat in ett mary kay party hemma hos mig och då ska jag bjuda på en bakad paj!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: