ELLE

Kategori: Allmänt


Idag när jag öppnade brevlådan låg modetidningen ELLE! 290 sidor fullt med mode och tips!
Jag blir alltid så shoppingsugen när jag får tidningen, det är inte bra.
Här kommer lite bilder från ELLE nr 10:

Supersnyggt omslad, endast för prenumeranter!

Skit tuff bild, var bara tvungen att ha med bilden! Att allt inte ska vara så kvinnligt och strikt, me like!

Härliga bilder som sagt. Stora stickade halsdukar som är helt rätt i höst, har dock inte funnit min än.
Annars idag så har jag vart i skolan, lämnat in min artikel om Martina om hennes backpackingliv. Vi har även fått information om Polen, en resa som kommer att utföras till påsk. Ska bli så spännande och man kommer att samla på sig massa av erfarenheter. Det som är kul är att om det finns platser kvar så följer mor och far med, tycker jag är roligt!

 Puss och kram Carzan ♥

Kommentarer

  • Frida säger:

    Tjoho! Du och ditt shoppingsug! Att du aldrig tröttnar?! (eller att aldrig pengarna tar slut?) Aja, man får väl unna sig lite iaf. :) Imorgon får du hjälpa mig att plugga. HAha! Vad säger du om det? :P PUSS

    2009-09-21 | 22:33:25
    Bloggadress: http://fridakarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: