Saknad

Kategori: Allmänt

Nytt ämne i skolan, nu inriktar vi oss på geografi. Vilket är väldigt intressant, än så länge är det inte några kartor man ska kunna utantill, nu är det lärarens roll i de geografiska perspektivet.

Sa nyss hej då till Frida, vi åt lunch i stan. Nu åker hon till USA utan mig för att sola, bada, träffa mikael och PLUGGA haha! Kan hon ha tycker jag! :) Åh hon kommer att få det jätte bra, trevlig resa Frida! =)

Som jag väntat på min nya mobil, den är äntligen här!

Sedan så har jag ett nytt halsband att visa upp för er!


Och idag ringde min kära Martina och hon kommer på besök den 9-11 okt, underbart kul att få träffa henne innan hon bär av till Australien i 9 månader, vilket kommer att bli jobbigt. Vi hörs minst en gång per dag jag och Martina och vi är mästare på att smsa(vi tackar tre för att de finns! Gratis mellan oss, annars hade det blivit dyrt). Det kommer att kännas när hon reser bort från mig, verkligen. Jag älskar dig Martina, kommer att tänka på dig så..nu är det ifs ett tag kvar men nedräkningen har börjat..

Min syster skall också komma till mig på måndag, skit kul. Hon är enormt shoppingsugen! Så vi får se vart det här leder till. Blir ev. ett mary kay party på tisdagen med. Kommer mer rapport om det.
Nu ska jag bara ta det lugnt, kolla lite film som jag beställt från cdon.

Puss och kram Carzan♥

Kommentarer

  • Din martina säger:

    åh älskling vad du är underbar!!!! älskar dig som tusan ;) gott att du ska klippa mig sen :D snart komemr du hit!!! pusssar!

    2009-09-27 | 11:02:38

Kommentera inlägget här: