19-09-2009

Kategori: Allmänt

Idag tog jag bussen in till stan för att möta upp lite goa vbg-damer! Vi gick runt lite på stan och jag hittade som vanligt något som jag fastnade för, nämligen ett par örhängen:

Jag har även fått många komplimanger för min klocka som jag köpte för ett litet tag sedan som jag föll pladaskt för:

Idag ska det bli party, nöjesfabriken här i Karlstad satsar vi på. Förfesta ska jag göra hos Malin och det ska bli så himla roligt! Ett problem jag alltid har: VAD SKA MAN HA PÅ SIG? Jobbigt, jag tycker just nu att jag inte har något roligt att ha men mina örhängen blir det nog.
Nu ska jag vara så himla snäll och bjuda ner mig kära granne Linn på tacos, ska bli underbart gott ( jag är så hungrig, men måste dock laga maten först).


En undrande Carzan...
Ha en kanonkul kväll, det ska jag ha! :)
Puss och Kram Carzan!

Kommentarer

  • din mor säger:

    Nu får du hålla i dina pengar!!!! men det var fina saker du köpte och håret blev jättefint, det ska bli kul att se dig när du kommer hem till helgen. Puss och kram vi älskar dig!

    2009-09-20 | 11:48:27

Kommentera inlägget här: