Carzan 21 år!

Kategori: Allmänt

Min födelsedag var underbar!
Pontus kom upp till mig då vi var ute och åt middag på en mysig restaurang, pasta kyckling med ett glas vin!
Sedan myste vi lite hemma med tända ljus och avslutade kvällen med bio, som Pontus så gärna ville se..bra övertalningsförmåga antar jag att det kallas! För övrigt så var beck inte så vidare bra men sevärd.
Tack så mycket hjärtat för en underbar dag, jag älskar dig <3


Sedan har jag ju lovat att lägga upp en bild på min nya hårfärg, som tog fyra timmar. Fick det av Pontus i födelsedagspresent! Nu är bilden inte så bra men det är mörkare i verkligheten! Men ändå..



Mamma jag vet att jag måste hålla i mina pengar, men ibland måste man unna sig lite höstnytt, och så var det min födelsedag med :)

Båda inköpen kommer från h&m! Är nöjd över båda köpen! Kjolen passar perfekt nu till hösten! Svarta jeans kommer alltid till användning, kanonbra till bra pris.

Nu ska jag förbereda mitt tredje kalas som jag har med goa Karlstabor!
Puss&Kram Carzan!

Kommentarer

  • martina säger:

    jättesöt i håret ju gumman :) kul att du bloggar ;)

    2009-09-17 | 18:41:49

Kommentera inlägget här: