Thailand

Kategori: Allmänt

Underbara Thailand, dit ska jag och min familj. Den 16Dec-15Jan, nästan exakt en hel månad. Ska bli väldigt roligt att få komma dit och bara ta det lugnt, kommer antaglien få plugga en hel del men det får man ta! En gratis resa som mamma och pappa BJUDER på tackar man väl inte nej till. Jag längtar dit..inte alls lång tid kvar nu.
Jag har ett ställe till er som vill hyra en lägenhet på Koh Lanta.
Länken dit: www.vackralanta.se
Lite bilder:

Gå in på deras hemsida så får ni veta mer!

Nu blir det sovdax, en dag i skolan i morgon. Kommer att vara seg. Sen måste jag göra en synundersökning, jag och Linn kom fram till att min konstanta huvudvärk kan bero på att jag behöver avlasta min ansträngning med ett par läsglasögon. Vilket vore bra till mitt kommande yrke, för varje lärarbild som vi har, har väl glasögon?

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • lina säger:

    åååh va avundsjuk ja blev, vill också till thailand!

    2009-10-06 | 11:18:28
    Bloggadress: http://linawestin.blogg.se/
  • Victoria säger:

    jag missunnar dig det inte, men fy vad jag ocskå vill:) Kramar ps.följ med och fika på tordag em

    2009-10-06 | 14:48:09
  • Carzan säger:

    Ja verkligen underbart ska det bli! :D Bara att hänga på ;) Jag är tycärr i sthlm och kommer hem på torsdag kväll :/ Annars hade jag självklart vart med! Men hoppas vi ses snart igen! Kram!

    2009-10-06 | 17:05:31
    Bloggadress: http://carzan.blogg.se/
  • Anna säger:

    Hej vännen,

    Ni kommer att få det underbart i Thailand och det ska bli så kul att vi är där en rätt så lång tid tillsammans.



    Tack för marknadsföringen:)

    Ta väl hand om dig och välkomna den 24

    Kram

    2009-10-07 | 08:36:04
    Bloggadress: http://www.vackralanta.se

Kommentera inlägget här: