Stress i vardagen

Kategori: Allmänt

Den käns som att denna dag kommer att bli lång, jag kom precis hem från skolan 17.00. Och helt plötsligt så insåg jag att jag har massvis att göra bland annat: Plocka upp i lägenheten, packa inför sthlm även laga pannkakor till kvällsmat och till frukost, samlingen i morgon är kl 06.00(morgontrött). Sedan ska jag få ordning på mina papper, fixa böcker åt min kompis osv.

Jag åker som sagt till sthlm i morgon med klassen för att besöka:
- Riksdagen
- Sveriges television
- Vandring i gamla stan
- Besök på museum, livrustkammaren som ligger i sthlm´s slott
- Historiska museet
- Frälsningsarmén
Det är mycket vi ska klämma in på två dagar men jag tror att det kommer att bli väldigt intressant och roligt.
Nu får jag börja göra mina sysslor.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: