Stockholmsvisit med skolan

Kategori: Allmänt

Fullt med studiebesök var det i storstaden, nästan ingen egen tid alls för att gå på stan(vilket var bra för mig).
Hela resan var fullt med intryck men det var mycket rolig. Vandrarhemmet vi fick sova på var helt okej, två våningsängar, ett handfat, ett bord och ett plåtskåp där vi fick hänga in våra saker. Utöver det som var nämnbart var att det var svinkallt så  jag och Johanna fick till slut gå ner till receptionen för att be om en extra filt.
Några bilder har jag faktiskt hunnit med:
Riksdagen

Riksdagen och Stockholms slott!


Jag hittade allt lite läskigheter med i sthlm, och en liten gullig stämpel :)

Men nu är man hemma i Karlstad igen, borta bra med hemma bäst?
Vart är mitt hem egentligen?. Det är något jag måste fundera mer över. Nog om det.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: