Stinas Dop

Kategori: Allmänt

I helgen var jag som sagt hemma i Vänersborg. Jag och Pontus hade myskväll med middag och film på fredagen, vilket var trevligt förutom att jag sov hela filmen..
I lördags var vi på oktobermarknaden i cirka en halvtimma, där vi hann köpa våra traditionella kokostoppar och varsin munk, mycket gott. Senare på Lördagen var det dags för dop i lysekil, lilla Stina skulle döpas:

Min söta mamma och lilla Stina!
Vår familj till ära är nu gudfamilj :)

Här har vi mina kära!


Inte världens snyggaste bild på mig, men tanken var att jag skulle visa att jag och syrran(snyggingen till vänster) hade likadana klänningar, vilket är lite sött. När vi var små gick vi alltid i likadana klänningar! Mamma var så stolt över det!

Senare på kvällen blev det partaj på TG, vilket var skit kul. Jag var där med Lisa och Matilda, träffade även min sötnos Johanna! Underbara tjejor, vilken kväll!
Söndagen var jag lite trött, men det blev en heldag med familjen hemma, där mormor och bengt kom förbi! Mormor skulle ta spruta på oss i familjen inför Thailandresan, andra sprutan och nja inte så spruträdd denna gång. Det var kul att träffa alla i helgen, tackar att de finns!

Nu idag har jag en utav mina roligaste dagar, plugg, tvätt och flyttpacka. Jag vaknade upp perfekt på morgonen utav att de borrade i lägenheten brevid. Det lät som bara den. Min ända sovmorgon tänkte jag..
Men glad är jag ändå! ska jag upp på vinden för att hämta ner mina flyttkartonger.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vilka fina barn jag har när man ser er på korten. Ni är bara bäst, älskar er

    2009-10-28 | 19:26:45

Kommentera inlägget här: