Höstkänslor!

Kategori: Allmänt

Det är höst, det börjar bli mörkt och man börjar bli små deppig.. Ingen rolig årstid på året men vi gör vad vi kan för att vara glada och positiva.
Tänk positivt, ge oss själva mer beröm, vakna upp på morgonen för att pussa spegeln och säg "fy tusan vad jag är bra, vilken härlig morgon".
En glad person smittar av sig i andras närvaro och man blir glad själv. Så tänk på det!

Jag tänker även på kärleken, det är en del förhållanden som spricker nu i min närvaro..jag blir så ledsen bara jag tänker på det. Jag känner flera som varit tillsammans i 3-5 år och precis gjort slut..Jag blir så ledsen av att kärleken inte varar mellan dessa underbara personer.
Jag är glad för det jag har. Jag har en underbar pojkvän som jag älskar hur mycket som helst. Visst vi har svåra perioder och självklart glada, vilket alla har. Ödet avgör hur det kommer att se ut i framtiden.

Men jag kan säga att kärleken är en underbar känsla, nästan den underbaraste vi har! Ta vara på kärleken för dina nära och kära, de som betyder något för dig. Var glad utåt, det uppskattas så.

En djup tanke från mig märkte jag.
Vill även framföra ett stort grattis till dig Pontus, jag tycker om dig så♥

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: