Hemtenta

Kategori: Allmänt

Ja visst, en hemtenta! Jag sitter här en fredagskväll och gör en HEMTENTA, som ska vara inne i mitten av november. Ute i god tid, ja.
Inte nog med det så ska jag börja läsa en ny bok inför litteraturseminariet om två veckor.
Hemtenter och seminarier och uppgifter=6 styckna, 2 avklarade!

Längtar nu till New moon, uppföljaren av Twilight!! Blir biopremiär i Vänersborg med Mica. Jag undrar i fall Joel och Pontus vill följa med. Hm vi får ha en filmkväll med Twilight först.
Jag har sparat artiklar, tänkte pynta mitt skrivbord lite! =) haha jag känner mig som 13 igen!

Frida flyttar in i lägenheten ikväll, fick ett sms att lägenheten blev fin efter alla ingrepp. Nu blir det till att greja, ska bli så kul känner jag!
Ville bara dela med mig av min härliga fredag. Blir till att lägga sig för att spara tid tills i morgon.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: