Fullt upp!

Kategori: Allmänt

Jag har inte skrivit något inlägg på länge, har ärligt talat haft fullt upp och ingen ork. Men nu så fick jag tummen ur! Jag har haft skola, allt kommer samtidigt. På fredag blir det en timmas redovisning med min studiegrupp, så det blir till att öva idag. Ska även packa inför hemresan i morgon, kära Vänersborg, nu kommer jag igen :P

Jag tycker själv att jag är duktig på att inte shoppa några kläder, måste spara de få pengar jag har! Man är inte rik när man studerar direkt. Spara och köpa det nödvändigaste som mat, ja det låter bra.

Det har inte gått alls lång tid, det käns att vara utan dig Martina..Dina samtal, dina sms, jag saknar dig!

Idag kommer även Frida hem från USA, hon har haft det underbart tillsammans med sin Mikael, och snart kommer hon till mig igen!! Ska bli kul för snart flyttar vi till Kronoparken, tro det eller ej så har jag funderat på att skaffa världens läskigaste/farligaste hund som skydd på kvällarna! Vem vill gå ensam själv i mörkret ute nu för tiden? Hmm undra om min idé kommer igenom, problemet med att skaffa hund är att jag är rädd för de små söta, men den farligaste ska jag ha i så fall. Jag tänkte mig en bulldog!

Jag tänkter så på dig pappa när jag ser denna tjocka, gosiga hund!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Christoffer säger:

    hehe ska du skaffa hund. Mor och far skulle inte gilla det men:P. Jag tycker du ska skaffa en.

    2009-10-15 | 17:07:21
  • lina säger:

    ååh flyttar du till kronoparken? vart då? =)

    2009-10-15 | 17:12:46
    Bloggadress: http://linawestin.blogg.se/
  • Carzam säger:

    jajemän! Jag och en kompis till mig flyttar in i en trea den 29 okt! =) Till fagottgatan, vart bor du? Trivs du? =)

    2009-10-15 | 17:31:03
    Bloggadress: http://carzan.blogg.se/
  • martina säger:

    INGEN HUND PUCKO!!!!! hoppas du skamtar!

    men jag saknar iaf dig emd sweetie! massa pussar

    2009-10-16 | 13:12:32
  • Anonym säger:

    Ska du ha en hund för att känna dig tryggare ska du ju absolut inte ha en bulldog, den skulle nog springa innan dig.

    2009-10-20 | 13:20:57

Kommentera inlägget här: