Pannkakskvinnan

Kategori: Allmänt

Nu har jag gjort mig pannkakor, som vanligt! Men visst är det gott, enkelt och snabbt. Jag kallar mig själv för pannkakskvinnan. Jag kan verkligen min grej, rätt färg och rätt mängd. Inte alla som kan det!

Jag har nu vart på stan två dagar i rad och inte handlat några kläder alls, jag är så duktig nu på att hålla i mina pengar nu! Men det finns mycket fint i affärerna..
En bok vore aldrig fel nämligen boken: Jorden : illustrerat uppslagsverk : väder, skogar, glaciärer, öknar, berg, floder, oceaner, vulkaner.
 
Om någon vill köpa denna bok till mig så får ni väldigt gärna göra det, en bok som intresserar mig så!! 

Snart kommer min favolinn ner till mig. Jag och Linn är som ett perfekt par, ja men visst. Hihi, har du något att lägga till där gumman? ;)

I morgon har vi seminarium i skolan på boken om abrahams barn.
Den har jag läst noggrannt, varenda sida. Duktiga ja. Men frågan är hur långt det räcker, haha.
Vi ska sammanställa boken i grupp och framföra ifall vi kan ha användning av boken till undervisningen i mitt kommande yrke.
Efter seminariet slutar vi skolan då jag ska hem och packa ihop alla mina grejor inför lördagen då det blir flytt.
Snart får vi absolut ha inflyttningsfest, satsat på den 14 november, mer info kommer!
Ha en trevlig kväll!

Puss och Kram Carzan♥

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: