Fredagsmys

Kategori: Allmänt

Första seminariet är avklarat, vi var lite nervösa innan men det slutade trots allt bra! Efter vi vart i skolan åkte jag, Cissi och hennes man till Maria för att fika i hennes butik där jag hittade fina plåtbrukar från "förr" som jag var tvungen att ha!
Nu sitter jag hos Linn, precis målat hennes tånaglar(kul).
Snart blir jag nertvingad för Linn ska få besök..inte utav vem som helst ;)
Jag tvingas då ner i min tomma, ekande lägenhet för att packa ihop resten. Sedan blir det idolmys med mig själv. Det lät väldigt mysigt, inte?
I morgon kommer mina kära, mor och far(kanske Lisa om hon är frisk). De kommer redan vid nio, men jag ska upp vid sju(tvättid). Blir så kul att få träffa de, ska ta vara på tiden! När det kommer så tänkte jag bjuda på frukost, kaffe och en annan kakbit!
Linn har jag även tvingat att hjälpa till med flytten, hon ställde självklart upp utan gnäll, inte!

Men ha en underbar mysig kväll!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: