Äntligen

Kategori: Allmänt

Nu är jag bara så duktig! Jag har gjort min hemtenta och jag har gjort klart min religionsuppgift tills i morgon! Jag hoppas efter allt pluggande att det lönar sig. Men det är inte slut för det, nu är det ett antal böcker som ska läsas, tunga sådanna. Föreläsning i morgon till 12.00, sedan synundersöknnig 12.30 och hemfärd till Vänersborg 13.48.
Hemma i Vänersborg är det nämligen den årliga oktobermarknaden, fullt med folk men självklart ska jag dit och köpa något gott! På lördag ska jag på dop, lilla Stina ska döpas. Ska bli kul och träffa den stora familjen, nu är vi 11 stycken, herregud.

Jag lovar att ta kort från helgen!
Nu ska jag snart upp till Linn igen, nästan den sista kvällen vi har tillsammans innan jag flyttar. Så idag ska vi försöka gotta till det med det lilla vi har och titta på mammas pojkar, haha. Men innan Linn så blir det till att packa inför hemresan.

Jag hoppas ni alla mår bra!
Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Va duktig du är Carro! Hälsa Linn från mig. Jag borde börja packa ner lite saker, men vet inte vart jag ska börja. haha. Ses på lördag! Puss

    2009-10-22 | 20:45:36
  • Anna säger:

    Hej vännen, Du är varmt välkommen på lördag då ni blir Stinas "Gudfamilj" det blir en ära:) Kram på dig så ses vi på lördag

    2009-10-23 | 10:45:20

Kommentera inlägget här: