Vill ha..

Kategori: Allmänt


Kuvärväska från La Redoute, väldigt eligant och fin. Jag tänkte att den skulle passa perfekt till skolan, och faktiskt till min bärbara dator. Just nu kostar den 375kr istället för 749kr. Finns både i svart och i brun.

Jag som reser mycket över helger kan behöva en lagom stor väska som den här. Väskan kommer även här från La Redoute och kostar nu 897kr istället för 1 379kr. Nämnvärt att säga är att väskan är ekologisk!

Underbar plånbok från Friis&Comapany för 399kr! Den är söt och en fin accessoar tex när man ska ut för att festa.

Vill ha, vill ha och jag vill ha!

Nu drömmer jag mig bort för mycket. Jag får återgå till boken som nästan är utläst. Så att jag kan börja ladda inför party till ikväll! 

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: