Veckans Babe!

Kategori: Allmänt

En ny veckans babe röstades fram igår, jag är mycket nöjd med valet och veckan babe är.....


Amanda Jonasson, min underbara syster. Fakta om henne:
Kallas: Mandis(av familjen) och Jonis(av kompisarna)
Ålder: Fyller 19 i december, äntligen enligt Amanda!
Bor: Hemma med vår underbara familj
Jobbar: ICA Kvantum, precis som syrran sin :)
Bästa hon vet: att umgås med syrran Carro ;)
Jag vill bara säga att Amanda är världens bästa, jag kan prata hur mycket som helst med henne. Hon stöttar mig i det jag gör och i mina beslut som tas. Jag hoppas hon kommer upp för att bosätta sig i Karlstad så att jag har henne hos mig hela tiden! Jag älskar dig :)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Veckans babe! (mandis) sääh säger:

    2009-11-16 | 12:03:34
  • Veckans babe! (mandis) sääh säger:

    Åh va fint skrivit sis! verkligen! älskar dig meeee!!!!!!!!! PUSS

    2009-11-16 | 12:11:00

Kommentera inlägget här: