Spotify

Kategori: Allmänt

Man kan tro att jag inte har något annat liv än datorn idag. Men jag pluggar för fullt, litet avbrott gör ingenting. Jag kom och tänka på att jag fått spotify nu. "Bara ett år efter"- säger Pontus.
Lite låtar att rekommendera:

Shakira - She wolf
Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
Kevin Rudolf, Lil Wayne - Let It Rock
David Guetta - Memories
Green Day - 21 Guns
Coldplay - Speed Of Sound

Det är låtar som bland annat spelas på min spotify.
Nu får det bli någon mat, än så länge mumsat i min clementiner. Ikväll blir det mammas pojkar. Alltid lika roligt att kritisera pogramet, men jag har fastnat. Bra där tv4, men jag kan inte förstå att det har bästa sändningstiden, inget barnvänligt pogram precis.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • anna säger:

    hihi det heter spotify

    2009-11-05 | 19:26:22
  • Malin säger:

    Go Carro. Det är du och jag. Skaffade det när jag kom hem från dig i tisdags:) Här ska jag inte snylta på sannas spotify.

    2009-11-05 | 21:56:56
    Bloggadress: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: