Onsdag

Kategori: Allmänt

Då kom man nyss hem från skolan, vart i Kroppkärrs katedral på studiebesök. Nu ligger Linda i min säng och läser senaste nummret av ELLE, och jag sitter här och bloggar. Pannkakskvinnan ska snart ställa sig på sin plats i köket för att laga pannkakor. När vi ätit upp så åker vi ner till stan för att ta en fika, mums!

Ikea får det bli i dagarna.
Inköpslista från Ikea:
 - Musmatta
 - Gardinstänger
 - Fönsterbräda, som tydligen inte ingår i en hyresrätt(fixa själv kallas det).
 - Diverse småskit(det roligaste)

Vår dag igår:
Malin på besök, vi fikade upp allt vårt fika bröd som var dagens lunch sedan möblerade vi om mitt rum, det blev mycket bättre. Vi slänge ut soffan i förrådet, blev så mycket större och mysigare. Bilder kommer vid senare tillfälle. På kvällen åt vi mat och myste framför tven med favoritdrycken julmust!


Ikväll åkter Frida hem IGEN, nu får jag spänna fast henne i kedjer så att hon inte åker ifrån mig mer. Men jag har en sista kväll här med min pärla Linda. Den ska man ta vara på.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hej gumman! Vi har ju typ fönsterbrädor hemma som satt på Lisas vägg, de kanske duger, du kan ju måla om dem vita. Kram

    2009-11-05 | 10:48:39
  • Carzan säger:

    Hm, kanske fungerar. Ska kolla om det är dyra. Om inte så kan jag lika gärna köpa en där. Men tack så hjärtligt mor! Massa pussar!

    2009-11-05 | 12:11:40
    Bloggadress: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: