Nyinflyttad!

Kategori: Allmänt

Igår flyttade vi in i mitt och Fridas nya hem. Det gick snabbt med allas hjälp, ett stort tacksamt tack till er!
Att se mamma, pappa och chrille igår var roligt. Tråkigt att det åkte hem bara :(
Men vi har fått ganska bra i ordning och här kommer några bilder:

Mitt underbara skrivbord som äntligen har kommit, men dessvärre så är det något fel på datorn som måste lagas, någon som kan? Vore supergulligt!

Vardagsrummet!

Köket, stort och rymligt! Här trivs jag väldigt bra.
Badrum!


Tapeten i mitt sovrum, i morgon kommer fler bilder på mitt rum. Jag är inte nöjd ännu, jag vet inte hur jag ska möblera. Svårmöblerat rum. Men ni ska få hjälpa mig tycker jag! Olika förslag, tips och idéer. Jag funderar i fall jag ska utgå från tapeten, man kanske inte ser så bra. Men det är mönstrad, gammaldags tapet. Så jag kanske ska utgå just efter temat: gammaldags. Vad tycker ni?

Nu ska jag sova min andra natt ensam i lägenheten, Frida kommer inte förens i morgon. Segt, hade velat mysa framför tven för att dricka te och prata. Men det får vi ta i morgon så får jag roa mig med att plugga istället. Nu får jag planera och fundera!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: