Mitt sovrum

Kategori: Allmänt

Jag lovade er bilder på mitt sovrum, nu ska det göras om:


Jag har inga gardiner beror på att det ej finns fästen, det finns heller ingen fönsterbräda men det måste jag ordna upp med hyresvärden. Ni ser att mina möbler ligger tätt inpå varandra, vilket skapar en otrivsel miljö. Det kanske bara är jag som tänker på det, vad vet jag. Men jag filurar på att ta bort soffan och göra det mysigare med himmelsäng, och det kommer att bli bättre när gardinerna är på plats, då får det bli en fluffiga gardiner för att göra känslan varmare och mysigare. Det blir större yta när soffan ryker så då är det bara bra. Men vilken/vilka färger på gardinerna?

Jag är nöjd med ljusfaktorn i hörnet, det är viktigt att placera ljuset på rätt plats.

Det ser lite rörigt ut!

Jag hoppas att jag kan få i ordning på detta, det tar sin tid och man vill inte lägga för mycket pengar på rummet. Men jag har lite funderingar och planer. Men jag behöver fler tips, så kom gärna med det!

Jag har pluggat mycket idag och jag kommer att återgå till plugget snart. Man måste få vila och komma ifrån plugget för ett litet tag. Snart kommer Frida, hon borde vara här nu. Linda kommer upp med tio tåget ikväll, så jag får försöka hålla mig vaken ikväll. Jag får dricka mycket svart te!

Puss och Kram Carzan♥

 

Kommentarer

  • Mandis säger:

    Hej sis!

    Det ser ut som du behöver lite hjälp med möbleringen samt inredningen i ditt lilla rum... Va sägs som att världens bästa syster kommer upp å hjälper dig med detta? ;) Pusssss

    2009-11-03 | 12:10:39
  • Carzan säger:

    Hej Mandis! Nu har jag fått i ordning på rummet tillsammans med Linda och Fridas hjälp! :) Det blev bra tycker jag! Nu måste mysfaktorn in och det är min sis bra på tycker jag! Massa pussar carzan!

    2009-11-05 | 12:13:02
    Bloggadress: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: