Lördag!

Kategori: Allmänt

Idag är det en härlig dag, lördag! Jag vaknade inte förens kl halv tolv. Antog att jag behövde sova ut! Nu är jag precis nybadad och laddad inför plugget. Nja inte så laddad om jag ska vara ärlig. Nu kommer ett kort där man är osminkad och inte alls för pigg:

Självklart kommer en bild på min nya gardrinstång där jag hängt upp gardiner, blev så mycket mysigare:

Blev även ett vanlijdoftljus som luktade så himla gott, hade jag tänt medans jag låg och läste:


Igår pratade jag med Martina på skype, det var underbart att höra hennes röst och att se henne i webbcamen! :) De har det väldigt bra, lever livet. De har ej börjat jobba men de ska söka jobb inom två veckor, nu har det semester. Reser runt, de har bland annat dykt och nu ska de ut på havet i tre dagar som jag fattar det för att segla. Jag saknar henne så, men det är skönt att veta att hon har det bra!

Nu får jag ta tag i att börja plugga...
Ha en underbar dag!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: