Hallloo

Kategori: Allmänt

Hallloo!
Idag mår jag inte så bra, kom hem från skolan vid tio i fem tiden. Ont i huvudet och förslappad så jag tog en treo och somnade gott i syrrans säng. Mycket att göra i skolan så jag antar att jag är stressad och trött över det. Jag har inte pluggat det jag skulle idag lägger det på hyllan tills i morgon, men två lektioner ska planeras tills i morgon med varav en lektion är planerad.

Köket hemma är under renovering, taket och väggarna är målade vita nu. Imorgon tas en del utav köket bort och nytt ekgolv ska läggas. Det kommer att bli så fint, det är en väldig skillnad redan nu. Vita väggar istället för blåa. Skönt att saker och ting händer här hemma.

Nu är det Simon & Thomas som är bästa ever, störtsköna killar♥ Värt att se. Inredningstidningar, modetidningar kanske någon skvallerblaska är ett måste som skall tas med på planet till Thailand för att fördriva tiden. Jag längtar så, nu är det inte långt kvar ca: 2 veckor.

Ge mig styrka till plugget nu!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Frida säger:

    Kul med renovering!! Och plugget fixar du galant, som alltid. :) Det tror jag iaf. :) Vi får höras gumman! Puss

    2009-12-01 | 10:31:38
    Bloggadress: http://fridakarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: