Försöker hänga med

Kategori: Allmänt

Jag försöker hinna med att blogga, jag har vart trött och stressad. Fast mycket har inte hänt men bland annat att jag var på premiären New Moon som var underbar, filmen var mycket sevärd. Det käns som att filmen hade gått en minut när den var slut! På torsdag ska jag se den igen, längtar!
I lördags var jag bjuden på födelsedagskalas med temat glamor. Kalaset var mycket trevligt och det var kul att få träffa alla igen. Bilder från helgen:


Väldigt fina och kärleksfulla människor :)

Nu ska pannkakskvinnan göra sitt, skolresa i morgon med barnen. Då ska matsäck packas ned. Jag tycker det är så mysigt och jag längtar tills dess faktiskt! Så roligt att praktisera i en underbar klass. Det är verkligen kul att få stå och undervisa själv. En härlig känsla det.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Du får hälsa till Moa på skolresan:) Hoppas att ni får det roligt!

    2009-11-24 | 22:22:18
    Bloggadress: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: