Ett skratt i vardagen

Kategori: Allmänt

Nu har jag vart i skolan och övat inför seminariumet som vi har i morgon, även vart i stan och lämnat in min nyckel för besiktning av den andra lägenheten innan kl elva. Nu ska jag plugga, har en del att läsa så det är bäst att sätta igång.
Men bilder på mitt rum måste visas, man kan säga att "grunden" är klar. Nu blir det pyssel med diverse grejor som gardiner, hyllor för att helt enkelt få en mysfaktor i rummet.

Lite bilder från veckan!
Linda fick ett gott skratt när hon såg att hon var veckans babe:


Jag hade underbara dagar i veckan tillsammans med mina tjejor, i morgon är det redan fredag. Jag har ännu inte bestämt mig i fall det blir hemgång till Vänersborg eller inte. Får jag fundera över.
Övervägningslista:
Vänersborg: Träffa familj, kompisar och Pontus. Kanske utgång, vem vet och plugga!
Karlstad: Träffa kompisar, IKEA, köpa en klänning till glamourpartyt, plugga!
Ge mig ert tycke, vbg VS k-town!?

Puss och kram Carzan♥

Kommentarer

  • Weronica säger:

    Hej babe! Va fint ni har fått. :D Mysigt rum ju. Hoppas ni har det bra och hälsa linda!



    Pusspuss

    2009-11-05 | 12:52:32
  • Carzan säger:

    Tack älskling! :) Linda har åkt hem idag, nu är man ensam i lägenheten..Frida har också dratt iväg :/ men jag klarar mig! :) Miss you! :)

    2009-11-05 | 16:25:45
    Bloggadress: http://carzan.blogg.se/
  • Malin säger:

    Jag tycker att det blev mycket bättre som det ser ut nu! Mysigt mysigt:)

    2009-11-05 | 21:55:32
    Bloggadress: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: