Dagen efter

Kategori: Allmänt

Inflyttningsfesten igår var mycket trevlig. Kvällen igår såg ut såhär med ord om bilder:
När jag duschat klart, lagat mat till mig, Frida och Erica, ätit upp och diskat var klockan halv sex, vi alla fick lite smått panik eftersom att gästerna skulle glida in efter sex. Tur som var kom gästerna inte förens kvart över sju då vi stressat klart. Blev ärligt talat många klädbyten igår, men jag nöjde mig till sist.
Vi pratade, spelade kortspel(som Frida gillade starkt*host*), mattrace och ja vi hade helt enkelt kul. Jag hoppas ni som kom hade det lika roligt som mig :) Klockan halv tolv gick bussen in till stan då vi skulle till Nöjesfabriken. Javisst, bussresan dit var så kul och jag frågade visst runt i bussen efter roliga Vänersborgare. På nöjes var det lite folk men vi dansade och trivdes som fisken i vattnet.

Jag och sötnosen Malin!

Linn och hennes dejt kom förbi, så trevligt så!

Soffgänget, riktiga stekare alltså!

Systrarna Karlsson!
Det var min rapport från gårdagen!

Puss och Kram Carzan

Kommentarer

  • marretina! :) säger:

    hej gumman! vad fina ni va da, bleka moahahahahah! men du har ju gjort jattefint pa din blogg nu! jag saknar dig som tusan! vi kan val skypa pa lor eller son??:) nu ska vi soka jobb, kul! :P alskar dig

    2009-11-24 | 08:25:08

Kommentera inlägget här: