2/3 eximinationer avklarade

Kategori: Allmänt

Härligt jobbat, idag hade vi ett seminarium på boken enligt Maria Magdalena av Marianne Fredriksson. Där vi satt och diskuterade boken och de existentiella frågorna. Det gick bra, äntligen kan jag lägga det bakom mig. En annan hemtenta som ska vara inlämnad på fredag är med redan fixad. Så nu är det fullt fokus på tentan i morgon, 24 timmar ligger den ute. Så jag undrar hur länge jag behöver sitta.

I morses kom Johanna förbi på frukost innan skolan, det var så mysigt att få träffa henne. Hon åkte ner till stan för att shoppa medans jag gick till skolan. När jag kom hem så bestämde jag, Johanna och Mathilda för en fika. Då Frida dök upp för ett trevligt sällskap. Tiden gick fort och nu så sitter jag här och drar mig för att börja plugga.

På fredag kväll blir det till att FIRA rejält efter denna jobbiga skolvecka då kursen slutar. Det gör vi genom en mysig tacokväll och idol tillsammans med Johanna, Mathilda och Frida, kan säkert bli en och en annan cider(öl), eller? ;) Och ja just det firar jag även med flyttstädning tillsammans med solstrålen Linn. Ska bli kul att få träffa henne igen, längtar. Men längtar dessvärre inte till städningen...

Nu får ni alla ha det bra, njut av Muse :)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Frida säger:

    Firar rejält gör vi ju på lördag! haha! Mys

    2009-11-11 | 17:31:37
    Bloggadress: http://fridakarlsson.webblogg.se/
  • johanna säger:

    tack för en supermysig dag gumman! PUSS <3

    2009-11-11 | 23:20:30

Kommentera inlägget här: