Julmys med tjejorna!

Kategori: Allmänt

Jag har en julkänsla i kroppen som jag inte haft på många år! Nu snöar det i K-stad och snart kommer Linn och Viktoria på besök för en julfika hos mig(Frida är förstås redan här). Jag har precis slängt ihop en färdigmix till en mjuk pepparkaka som jag tänkte bjuda tjejorna på. Sedan sitter vi och pratar en liten stund, säkerligen.

Men annars känner jag en stresskänsla i magen, det är mycket att tänka på i dessa tider. Skolan är lite jobbig men redovisningen som jag hade idag gick fint och som grädde på moset fick jag tillbaka min geografitenta som jag klarade av! Nu ska jag sätta mig med nästa redovisning som sker i morgon.

Kom nyss på att jag måste ringa mig handledare som jag hade på VFUn och be om bedömningsmallen som jag skulle haft med mig idag som jag glömde.

Men till alla er, ha en underbar kväll :)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: