Fredagsmys

Kategori: Allmänt

Det blev ingen Liseberg idag, utav vi tar det imorgon istället då vi får en heldag tillsammans i Göteborg. Där vi kommer att kolla på julklappar, liseberg såklart och kanske bio på kvällen! Vi sover över i gbg och jag tar tåget hem på söndagen då min syster har ett födelsedagskalas. Det här ser jag fram emot!

Nu har jag och Pontus käkat god tacos nu sitter vi i soffan båda två med varsinna datorer och tven på.. Jag pluggar och har faktiskt kommit en bit på vägen.

Kvällens planer: Idol mys med tjejorna på Blåsut. Ska bli trevligt med lite tjejprat och mys!
Vem vinner idol? Erik hoppas jag! Han är så bäst, men Calle är inte dålig han heller..hård final.

Tänker på: klimatförändringarna i världen, snälla kom igen!! Vi kan bättre, hjälp till att bidra till ett bättre klimat så att vi kan slippa bland annat översvämningar och svåra klimatskillnader. Vi utrotar djur, om ett djur dör så dör ett helt kretslopp. Alla är beroende av varandra. 

Vi kan bättre!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: