Brrrrr

Kategori: Allmänt

Brrr, kallt! Jag har vart och kollat på hockey, kikat på Pontus! De vann med 9-1 så det var lite utklassning. Men jaaa det var kallt, försökte värma mig med en kopp te men kylan tog över.. Men det var väl värt det. Nu ligger jag och Pontus i sängen med varsinna datorer. Låter inte det mysigt? Jag får nog ta och stänga ner datorn och gosa mig ner i kudden för att sova.

I morgon så ska jag ladda inför studiebesöket som jag ska hålla. Vi ska till mataffären Tempo i Frändefors. Sedan ska jag och barnen reflektera över studiebesöket och som lite grädde på moset så ska det få en matte stencil på sju sidor om avrundning. Låter spännande väl? =)

I morgon blir det även mysfika med Linda, ska bli kul att få träffa henne.
Sängen, ja nu!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    hehe.. kan inte hjälpa att skratta lite när jag ser vilken spännande studiebesök ni ska på imorrn.. Tempo! Hoppas att ni får det bra!



    Kommer till vbg imorrn by the way :)

    Höres gumms

    2009-12-03 | 23:51:00
    Bloggadress: http://malibalibus.blogg.se/
  • Carzan säger:

    Haha, Malin det var faktiskt roligt! Chefen bjöd på lussebullar, pepparkakor och julmust! Gick hem kan jag säga ;)

    2009-12-04 | 09:55:51
    Bloggadress: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: