6/12 - 09

Kategori: Allmänt

Det blev utgång ändå, det var väldigt trevligt fram till klockan ett då det avtog lite. Blev väl trött, men kvällen var trevligt och det var kul att få träffa lite folk. Men dessvärre så fick jag väcka syster min så att hon kunde hämta mig i Trollhättan kl. 02.00 stackarn, men ett stort tack till dig Amanda, världens bästa syster.

Idag har jag och Amanda vart ute på SIBA, vi skulle bland annat kika efter julklapp till min pojkvän. Det var inte det enklaste. Kläder, parfymer, smycken och hårprodukter har han gott om. Vad ska man då köpa?
Ge mig bra och snabba tips! :)

Ska snart sätta mig för att planera en lektion i morgon, sen ska jag vara med Pontus. Bara en praktikvecka kvar sen blir det Thailand. Över nyår så har vi bokat hotell i Phuket. Där vi kommer att vara i tre dagar med vår stora familj. Det ska bli trevligt må ni tro.


Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: